24.12.2018 kuni 26.12.2018 oleme suletud
31.12.2018 oleme avatud 8:30-15:30
01.01.2019 oleme suletud

Andmete taastamine NAS-serverist

Kas NAS-server on näha, aga kopeerida ei saa?

Kas NAS-serverit ei ole võrgus näha?

Kas varundus ei tööta korralikult?

Netiabi Hoolduskeskus taastab andmeid kõikide tootjate eri tüüpi NAS-serveritest.

Tuvastame probleemi 1-5 päeva jooksul. Tagame serveris hoiustatud andmete privaatsuse!

Millised on NAS-serveritelt andmete kadumise peamised põhjustajad?

Inimlik eksitus

Kahjuks on see NAS-serverite puhul kõige enam levinud andmete kadumise põhjustaja. Andmed kaovad tihtipeale tahtmatult formaatimise, tarkvara uuenduse / värskenduse, andmete tahtmatu kustutamise või ketta üle kirjutamise tõttu.

Probleemid vooluühendusega

NAS serverid on tundlikud voolukõikumistele, äkilisele elektrikatkestusele ja ülepingele. RAID-massiivid, (NAS-serverite puhul enimlevinud salvestusvahend) mis on juba mõnda aega kasutuses olnud on eriti tundlikud, sest voolukõikumised võivad ühe või mitu ketast sünkroonist välja ajada ja põhjustada kogu süsteemi rikke.

Ülekuumenemine

Ebapiisav jahutus serveriruumis või kodus võivad NAS-serveri viia ülekuumenemiseni ja seeläbi kõvaketaste riketeni.

Defektiga operatsioonisüsteem või tarkvara

Vigane operatsioonisüsteem võib tekitada probleeme serveri formaatimisel või muutmisel. Kui muudad serveri seadistust või vahetad riistvara, võib vigane operatsioonisüsteem põhjustada andmete osalise või täieliku kadumise.

Mehaanilised probleemid

Kui 1 ketastest NAS-serveris (ehk serveri sees olevas RAID-massiivis) töö lõpetab, siis süsteemi teised kettad kompenseerivad selle töökoormuse suurendamisega. Mitme ketta rike võib lõpetada kogu serveri töö.

Õnnetusjuhtumid

Veekahjustus ja tuli on võimelised vigastama ja hävitama iga andmekandjat. Meil on põhjalikud teadmised ja oskused kahjustatud ja hävinud NAS-serverite puhastamiseks ja nendelt andmete taastamiseks.

Võta meiega ühendust ja räägime, kuidas saame Sind NAS-serverist andmete taastamisega aidata!







Annan Netiabi- le (Infolink Grupp OÜ-le) nõusoleku saata minu e-posti aadressile uudiseid meie tegemistest. Oma nõusoleku saad igal ajahetkel tagasi võtta.

+372 5850 1010

Anton Rütman
teenindusjuht

Kuidas taastame serveritest andmeid Netiabi Hoolduskeskuses?

Probleemi kirjeldus

Esmalt soovime Sinu enda kirjeldust, millised probleemid serveriga on esinenud. Sellest lähtuvalt teame, kuidas diagnostikale ja taastamise protsessile läheneda.

Diagnostika

Selgitame välja, milles seisneb NAS-serveri rike ja milliseid andmeid on võimalik taastada.  Diagnostika kestab tavaliselt 1-5 päeva. Anname Sulle failide nimistu, mida on võimalik taastada ning info töö suurusjärgu ja hinnaklassi kohta.

Kliendi nõusolek andmete taastamiseks

Kui meiepoolne pakkumine sobib, siis Sinu nõusolekul saame andmete taastamisega alustada.

Andmete taastamine

Taastame andmed kõigi tootjate ja igat tüüpi NAS-serveritest. Kui andmeid taastada ei õnnestu, siis ei pea ka maksma!

Andmete tagastamine

Tagastame taastatud andmed vastavalt kokkuleppele. Aitame ka NAS-servereid komplekteerida ja uuesti töökorda seada. Anname soovitused, kuidas sarnaseid probleeme tulevikus vältida.

Mõistame, et NAS-serveris olev info on konfidentsiaalne ja väärtuslik – tagame andmete täieliku privaatsuse kogu taastamisprotsessi käigus.

Taastame andmeid olenemata sellest, mis põhjusel andmed kaduma läksid. Peale andmete taastamise aitame soovi korral taastada ka NAS-serveri töö.

Kui Sul on küsimusi andmete taastamise kohta NAS-serverist või serveri töö taastamise kohta, siis võta meie tehnikutega julgelt ühendust või tule meie juurde kohale.