Andmete taastamine NAS-seadmest või Serverist

Kas NAS-serveris info on nähtav, aga faile kasutada ei saa?

Kas NAS-serverit ei ole võrgus näha?

Kas varundus ei tööta korralikult?

Netiabi Hoolduskeskus taastab andmeid kõikide tootjate eri tüüpi NAS-serveritest.

Tuvastame probleemi 1-5 tööpäeva jooksul. Tagame serveris hoiustatud andmete privaatsuse!

Eraldi teenusena on olemas eelisjärjekorras seadme käsitlemine

Millised on NAS-serveritelt andmete kadumise peamised põhjustajad?

Inimlik eksitus

Kahjuks on see NAS-serverite puhul kõige enam levinud andmete kadumise põhjustaja. Andmed kaovad tihtipeale tahtmatult formattimise, tarkvara uuenduse / värskenduse, andmete tahtmatu kustutamise või ketta ülekirjutamise tõttu.

Probleemid vooluühendusega

NAS serverid on tundlikud voolukõikumistele, äkilisele elektrikatkestusele ja ülepingele. RAID-massiivid, (NAS-serverite puhul enimlevinud salvestusvahend) mis on juba mõnda aega kasutuses olnud on eriti tundlikud, sest voolukõikumised võivad ühe või mitu ketast sünkrooniseerimisest välja jätta ja põhjustada kogu süsteemi rikke.

Ülekuumenemine

Ebapiisav jahutus serveriruumis või kodus võib NAS-serveri viia ülekuumenemiseni ja seeläbi kõvaketaste riketeni.

Defektiga operatsioonisüsteem või tarkvara

Vigane operatsioonisüsteem võib tekitada probleeme serveri info säilitamisel. Kui muudad serveri seadistust või uuendad tarkvara, võib vigane operatsioonisüsteem põhjustada andmete osalise või täieliku kadumise.

Mehaanilised probleemid

Kui 1 ketastest NAS-serveris (ehk serveri sees olevas RAID-massiivis) töö lõpetab, siis süsteemi teised kettad kompenseerivad selle töökoormuse suurendamisega. Mitme ketta rike võib lõpetada kogu serveri töö.

Õnnetusjuhtumid

Veekahjustus ja tuli on võimelised vigastama ja hävitama iga andmekandjat. Meil on kogemus ja oskused kahjustatud või hävinud NAS-serveritelt andmete taastamiseks*

 Kui Sinu ettevõttel on kindlustus siis koostame ametliku eksperthinnangu seadme kohta.
* suuremate vigastustega seadmetelt ja andmekandjatelt ei ole info kättesaadavus garanteeritud

Võta meiega ühendust ja räägime, kuidas saame Sind NAS-serverist andmete taastamisega aidata!









    +372 5850 1010

    Anton Rütman
    Teenindusjuht

    Kuidas taastame serveritest andmeid Netiabi Hoolduskeskuses?

    Probleemi kirjeldus

    Esmalt soovime Sinu enda kirjeldust, millised probleemid serveriga on esinenud. Abi oleks infost kettamassiivi struktuuri kohta. Sellest lähtuvalt teame, kuidas diagnostikale ja taastamise protsessile läheneda.

    Diagnostika

    Selgitame välja, milles seisneb NAS-serveri rike ja milliseid andmeid on võimalik taastada. Diagnostika kestab tavaliselt 1-5 tööpäeva. Anname Sulle info, mida on võimalik taastada ning info töö suurusjärgu ja hinnaklassi kohta. 

    NAS-Seadme diagnostika maksumus on kokkuleppeline ja oleneb kõvaketaste arvust

    NAS-serveri elektroonika rikke puhul on võimalik elektroonika remont komponendi tasemel

    Kliendi nõusolek andmete taastamiseks

    Kui meiepoolne pakkumine sobib, siis Sinu nõusolekul saame andmete taastamisega alustada.

    Andmete taastamine

    Taastame andmed kõigi tootjate ja igat tüüpi NAS-serveritest.

    Andmete tagastamine

    Tagastame taastatud andmed vastavalt kokkuleppele. Aitame ka NAS-servereid komplekteerida ja uuesti töökorda seada. Anname soovitused, kuidas sarnaseid probleeme tulevikus vältida.

    Mõistame, et NAS-serveris olev info on konfidentsiaalne ja väärtuslik – tagame andmete täieliku privaatsuse kogu taastamisprotsessi käigus.

    Taastame andmeid olenemata sellest, mis põhjusel andmed kaduma läksid. Peale andmete taastamise aitame soovi korral taastada ka NAS-serveri töö.

    Kui Sul on küsimusi andmete taastamise kohta NAS-serverist või serveri töö taastamise kohta, siis võta meie tehnikutega julgelt ühendust või tule meie juurde kohale.

    Top